הצעה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מדוע שלא יהיה ניתן לעשות כאן רישום קטן , שכל אחד יקח בילעדיות על הכינוי שלו, וכמובן תנתן אופצייה לכתוב בכינוי שלא תחת רישום מסודר, אבל לפחות לא יהיה כאן כפל כינויים, כי מה שהולך בחודשים האחרונים בפורומים זה פשוט מפלצתי.
ההצעה יש להפנות ל WEBMASTER של דוקטורס. בפורומים רבים הכניסה עם LOGIN עם שם משתמש וסיסמה.
קרציה, גם כאןאת עם השאלה הפלצנית שלך?
גם אני חושב, לאור ירידת הרמה והתפרעות השמות והכינויים, כי הגיע הזמן שהכניסה לפורום - לכתיבה בלבד, תהיה עם שם משתמש קבוע וסיסמה. לקריאה יכולה להיות כניסה חופשית.
זה לא חכם, כי יש אנשים שמעוניינים לעיתים לכתוב בעילום שם, אז שתנתן אפשרות גם לססמא וגם לכתיבת הודעות ללא ססמא. ככה שלפחות לא יהיה כפל כינויים.