זיקפה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הבעיה שלי היא כזו... אין לי בעייה להגיע לזיקפה,ואני אפילו מגיע אליה די בקלות.הבעיה היא,שברגע שאני רוצה לבצע חדירה,משום מה אני מאבד כמחצית מן הזיקפה.. אין לי מושג למה זה קורה לי דווקר כשאני רוצה לחדור. אשמח לקבל עזרה...
הסברים לבעיה http://www.starmed.co.il/Erection/General http://www.obgyn-wolfson.org.il/Content/Articles/WolfsonArticles.asp?Article=183 אצלך זה נשמע כמו התרגשות פשוטה. מניסיון, אם מדובר באותה בת זוג, אזיי זה עובר אחרי מספר פעמים.