קונדום
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני משתמש לראשונה בקונדום. קניתי R3 עם חומר סיכה. האם מומלץ להשתמש בקונדום מסוג זה (עם חומר סיכה) האם עדיף חברה אחרת או קונדום מסוג אחר (בעבר טרם השתמשתי בקונדום)? בברכה, דני
בהצלחה ! אני שונא להשתמש בקונדום זה כאילו להכניס את האבר במעצר. אבל מה מונע מחלות לך על זה ושתף אותנו.
בנוסף לקונדום, כי שמן רגיל ממיס את הקונדום, צריך רק כאלה עם שמנים מיוחדים... (או שמנים מיוחדים שלא ממיסים) - גם ווזלין ממיס!! דורקס נחשבים לקונדומים טובים אגב....