תופעה נורמלית או חריגות?
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. יש לי חבר עם אבר מין חריג. החור שלו לא נמצא במקומו הטבעי אלא מתחת. הייתי רוצה לדעת אם זו תופעה ידועה ונורמלית או שזהו מקרה חריג.
זוהי תופעה חריגה שמקרים קיצוניים מתוקנת באמצעות ניתוח. הכתובת להתייעצות בנדון היא אורולוג מנתח.
שלום דוקטור קצת הפחדת אותי עם התגובה שלך אז דיברתי עם רופא ומסתבר שהתופעה שסיפרתי לך עליה היא שכיחה למדי. 1מתוך 800 גברים לוקה בתופעה הזו.. ורק מקרים קיצוניים בהם החור ממוקם מעל האבר עושים ניתוח