ציפראמיל
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני לוקחת ציפראמיל (ציטאלופראם), נגד דיכאון. אחת מתופעות הלוואי של התרופה היא הפרעה לאורגזמה. האם תוכל להסביר מה הסיבה שתרופה זו גורמת לתופעת הלוואי הזאת? האם זה חוסם הורמונים מסויימים? הסיבה לשאלתי היא שאני גם מניקה, ומרגישה שינוי בירידת החלב אצלי מאז שאני לוקחת את התרופה, ואני יודעת שאותם הורמונים משתתפים בסחיטת צינורות החלב ובזמן אורגזמה.
הי אורלי, אכן יש קשר בין תרופות נוגדות דכאון ממשפחת SRRI, בין ההורמונים בתקופת ההנקה ובין התשוקה המינית והאורגזמיות. הסבר מצוין תוכלי למצוא בספר "לנשים בלבד" של האחיות ברמן (בהוצאת מטר).