שאלה - לד"ר בירן
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך, אני טופלתי על ידי פסיכוסקסולוג, וגם על ידי סרוגייט, ועברתי את התהליך בהצלחה, ועכשיו אני ללא בן זוג, יש לי שאלה: האם התהליך שעברתי, נשכח עם הזמן, אם זה לא מיושם? תודה מראש, וחג שמח.
הי מירב, אם הטיפול בוצע כהילכתו - כלומר עשית למידה ופסיכותרפיה עם הפסיכוסקסולוג ותרגול מעשי הדרגתי עם הסרוגייט - למדת כיצד לפתח רגשות, תקשורת ואינטימיות, כיצד לגעת ולקבל מגע, כיצד להגיע לסיפוקך ביחסי מין וכיצד להנות ולספק את בן זוגך ורכשת את היכולת לבנות ולבסס זוגיות בחייך. כישורים ויכולות אלה אינם נשכחים ! יתכן שכמו רוכב אופניים, ששנים רבות לא התנסה בכך ונזדקק לתרגול מחודש כשהוא חוזר לאופניים, תזדקקי גם את לתזכורת קצרה על שלמדת אחרי תקופה ארוכה של "יובש". בכל מקרה אני ממליץ לך להתייעץ בנדון עם הפסיכוסקסולוג שלך שכמובן מכיר אותך היטב וידע לכוון אותך הכי טוב. בהצלחה!