לא עומד בפעם הראשונה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתקופה האחרונה אני סובל מבעיה שלא עומד לי בפעם הראשונה שאני מקיים יחסי מין עם מישהי חדשה. יש לציין שאני כבר מתחיל לפתח מתח וחרדה לפני קיום יחסי המין , הפחד שלא יעמוד לי משתלט עלי וזה מהשקורה בסופו של דבר. אני לא סובל משום בעיה , יחסי המין שלי ניפלאים לאחר הפעם הראשונה. מה עושים?
הייתי מציע לך לקרא את הכתבה בראש העמוד של דר' בירן. באופן ציני הייתי אומר לך - אם אחרי הפעם הראשונה יש לך הנאה "נפלאה" מהמגע המיני, ואני מקוה גם לבת זוגך, למה שבכלל תחליף בת זוג. במקום להחליף בנות זוג, שזה גם מסוכן וגם לא תמיד מספק, אפשר לגוון על ידי מציאת דרכים חדשות לפרקים לתת ולקבל הנאה מינית עם בת זוג קבועה. זה תואם את הטבע האנושי הבסיסי שנהנה ממידה מסוימת של בטחון ושלוה. שיהיה לכולנו שבוע טוב ושקט.