יש לי שאלה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום טופלתי בעבר על ידי פסיכולוג, שהמליץ לי על טיפול בשיתוף עם סרוגייט, עכשיו לאחר שסיימתי את הפגישות עם בן הזוג החלופי, כרגע אין אף אחד, שאלתי היא, האם כשאני אכיר מישהו לא תהיה שוב הבעיה של פתיחות?
היי מירב, בטיפול נכון, המשלב שיחות עם פסיכוסקסולוג ותרגול מעשי עם סרוגייט, את אמורה לרכוש את המיומנויות הזוגיות-מיניות ולהפחית את החרדה והביישנות למצבן האופטימלי. לכן, בסיום הטיפול את אמורה להיות מסוגלת ליצור תקשורת, אינטימיות ויחסי מין עם בן זוג בחיים. מידה של חשש וגישושים קיימת בתחילת כל קשר זוגי, אולם עם סיומו המוצלח של טיפול מקצועי ניתן להניח שיש בידך הכלים והעוז להתגבר על החששות ולשתף פעולה בבניית הפתיחות והקירבה.