מין ונשואים
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מתחתנת עוד מספר חודשים, אני לא בן אדם מיני במיוחד ובן זוגי כן. לעיתים לא מתחשק לי בכלל לקיים יחסי מין ואני עושה את זה למען אהובי. אני חוששת שזה יפגע בנשואינו והייתי רוצה לקבל עזרה. בתודה מראש
תיקחי טיפות חשק ותקיימי יחסים כל הלילה ואם עדיין לא עוזר אז אני פה..
היי טל, לדעתי לא רצוי שתעשי את זה רק בכדי לרצות את אהובך. לא לכולם מתחשק כל הזמן או מתחשק באותה המידה. יש כאלה שמתחשק להם לעיתים קרובות , יש כאלה שמתחשק להם לעיתים רחוקות ויש כאלה שלא מתחשק להם בכלל. היום יש המון אפשרויות לקבלת יעוץ, עזרה וכ"ד. לא להסס. השאלה איך בני הזוג מדברים על זה, איך מבינים אחד את השנייה ואם יש צורך, איך מטפלים בזה. זה לא חלק מהזוגיות ? מאחל לכם רק אושר כל טוב
מצטרפת לעיצות של ט'. טפלו בזה יחד לפני שתתחילי עם "כאבי ראש" והרבה "אקמולים"