יחסי מין
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם יש לי שאלה. יש לי חבר כבר שנתיים ובהתחלה היינו מקימים יחסים 4-5 פעמים בשבוע ועכשיו אחרי שנתיים אולי פעציים בשבוע. ואנחנו רק בני 25 נכון שמשהו לא בסדר כי בנתיים אני היחידה שחושבת ככה חברי פשוט אומר שאנחנו עובדים קשה וזו הסיבה. תודה מראש למי שיענה. (אבל בבקשה רק מי שמבין יענה תודה)
המשיכה פוחתת עם הזמן . . . זו הסיבה האמיתית. אם תפגשי בן זוג חדש תראי שזה יחזור להיות ארבע פעמים בשבוע לפחות. כך גם בן זוגך ולא משנה כמה קשה הוא יעבוד. אלו הם החיים. . .
מוכן להשלים את החסר.......
אבל מה זה אומר שאין משיכה יותר או מה? כי אני יודעת שאנחנו כן אוהבים לגעת ולחבק ושיהיו מגעים בינינו.