כתבתי פה הודעה אבל משום מה היא נמחקה...
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אז אני אחזור על דבריי. שלום ד"ר שמי הילה ואני בת 15 ויש לי מספר שאלות לגבי מין: 1.מה ההבדל בין אורגזמה ואגינלית לבין אורגזמה שנגרמת ע"י גירויי הדגדגן הן מבחינת ההרגשה והן מבחינה פיזיולוגית? 2.מדוע אחוז קטן כ"כ מן הנשים חוות אורגזמות ואגינליות? האם מדובר בבעיה פסיכולוגית או סתם בעובדות פיזיות? 3.כיצד יכולה אישה המסוגלת לחוות אורגזמות מגירוי הדגדגן בלבד לחוות אורגזמה מ"תנוחת הכלב"? 4.מדוע משנה כ"כ גודל הפין אם רוב הנשים חוות רק אורגזמות מגירוי הדגדגן? בתודה מראש, הילה.
מיד אחרי שסיימתי לשלוח את ההודעה הזאת פתאום חזרה לה ההודעה הישנה.... טוב נו, לא נורא.