מספר שאלות לד"ר ...
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום שמי הילה ואני בת 15 ויש לי כמה שאלות בנושא מין: 1.מה ההבדל בין אורגזמה ואגינלית ואורגזמה שנגרמה ע"י גירוי הדגדגן אצל נשים הן מבחינת ההרגשה והן מבחינה פיזיולוגית? 2.מדוע רק אחוז קטן מהנשים חוות אורגזמות ואגינליות? האם העניין פיזי או פסיכולוגי? 3.כיצד יכולה אישה שמסוגלת לחוות רק אורגזמות שנגרמות מגירויי הדגדגן לחוות אורגזמה מ"תנוחת הכלב"? 4.מדוע משנה גודל הפין אם האורגזמה נגרמת מגירוי הדגדגן? בתודה מראש, הילה.
היי הילה, במקום לענות לך באופן שטחי אני מייעץ לך לקרוא את הספר "לנשים בלבד" של האחיות ברמן (בהוצאת מטר). אשמח לענות לך על כל שאלה שלא תמצאי לה תשובה שם. ביי