חוסר אונות
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני סובל מסוכרת ומטופל באינסולין, זה למעלה משנתיים שלש אני מרגיש ירידה באון המיני, פניתי בזמנו לקליניקה און, קבלתי זריקות להזרקה לפין, אך לצערי למרות העלות הרבה , הזריקות לא עזרו לקבל זיקפה. פניתי לפני כחצי שנה למרפאה המטפלת באי אונות של קופ"ח כללית, הרופא לא ערך לי כל בדיקה גופנית, אך רשם לי כדורי "ויאגרה" לצערי גם זה לא עזר, נכון אני סובל מסוכרת ואין אני צעיר כל כך, למרות שרופאים כללים טוענים שעדיין מוקדם עבורי להפסיק פעילות מינית !. מה ניתן לעשות ? האם להרים ידיים ? או בכל זאת יש מה לעשות ?
כלל וכלל אינני מציע לך להרים ידיים ולוותר על חיי המין! כיום הרפואה יודעת לרפא ולשפר את התפקוד המיני אצל גברים במרבית המקרים. עצתי לך לפנות לפורום אורולוגיה השכן המנוהל על ידי ד"ר רן לין שהוא רופא מעולה בחיפה.