רטיבות
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בזמן האחרון אני מרגישה שאני ממש יבשה בוגינה. אני ממש לא מבינה מדוע לפתע פתאום, תמיד הייתה לי בעיה של חוסר רטיבות, אבל בזמן האחרון הבעיה כאלו מחמירה. יש לציין שלפני זמן מה הייתי מטופלת בנרות בגלל פטריה. האם יכול להיות שהפטריה "ייבשה" אותי עוד יותר. התחלתי להשתמש בג'ל, שהוצע כאן, אבל זה משפיע ועוזר לכמה שניות וזהו.. האם יש טיפול יותר חזק?
יש שני תכשירים, AQUA-GEL ו REPLENS שאמורים לתת לחות לאורך זמן. ה REPLENS אמור לפעול כמה ימים. כדאי לנסות. אשר לסיבות, תלוי בגיל שלך. כדאי להתיעץ אם רופא או רופאת נשים.
הי, אם את לוקחת גלולות הן משפיעות על המאזן ההורמונלי שלך כולל על רמת הלחות בנרתיק. תתייעצי עם רופא נשים אולי ניתן להחליף את הסוג.