אז לגבי מה שקרה לבעלי...
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תודה לכולכם על התגובות... תאמינו לי , אני לא מחפשת סתם "להתבחבש" במשהו שרק כמעט קרה. עדיין זה כאב וזה מערער איזו תחושת בטחון פנימית. פניתי אליכם בזמן כואב. אני יודעת שהוא מקסים , אני יודעת שהוא גבר ואני יודעת שיש לנו סקס טוב ( גם הוא חושב כך) ואגב אדון יוסי - הוא ממש לא ילד קטן ואני לא הגננת - ממש הערה ילדותית מצידך. אייל צודק במה שכתב - תלמד ממנו !!! בעלי גדל בבית שהיתה בו בגידה והוא יודע כמה זה כואב ואני...אחרי שנתיים נישואין ובדיוק כשחזרנו מאחלה סופשבוע ועל הקפה של הבוקר - ממש לא ציפיתי לשמוע סיפור מילואים שכזה. אנחנו חזקים ביחד ובאהבה שלנו והיה לנו סקס מדהים אתמול - כול כך מדהים שהקטנה התעוררה... בטח עוד יקרו מן "קטנות" כאלו ונדע לעבור גם אותן. ובאמת - שיהיה לכולנו רק טוב תודה , נעה.
קודם כל אני שמח שהוטב לך כי דאגתי לך נורא.שנית, את גם לא חכמה במיוחד אבל זה עניין לפורום אחר.