שימוש בויאגרה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כחודש הייתי אצל סקסולוגית שאחת מהמלצותיה היו לקחת ויאגרה. אני בן 45 ונשוי 22 שנה עם 3 ילדים והבעיה היתה עיניין של חרדת ביצוע ומתחים. השאלה שלי היא לגבי השימוש בויאגרה ( שכבר השתמשתי פעמיים וזה ממש מעולה ) מתי לקחת את זה ? האם אחרי האוכל ואם כן אחרי כמה זמן ? (כי אמרו לי שצריך קיבה ריקה) האם ניתן גם לקחת חצי כדור ? ולכמה זמן אחרי שלוקחים את הכדור יש לזה השפעה ? תודה
היי אבי אתה יכול גם לחתוך כדור אחד לארבעה חלקים וזה בהחלט מספיק. אתה יכול לבוא במגע מיני כבר אחרי שעה. תהנה ערן
מצבי האישי דומה לשלך. האם אתה לוקח גם כדורים נוגדי חרדה ?
היי לא אני לא לוקח כלום