מפגש מיני ראשון
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני בת 24 ועד לפני כ- 3 שבועות הייתי בתולה . הספקתי לשכב עם החבר רק פעמיים- לפני 3 שבועות ושלשום. בפעם הראשונה נורא כאב לי בגלל קריאת קרום הבתולין אך בפעם השנייה כאב לי קצת , וניסינו תנוחות שונות (כולל גירוי הדגדגן ) אך דבר מאלה לא הביא אותי לאורגזמה. יש לציין שאני נמשכת מאוד אליו ודי נהנתי מהמפגשים המיניים איתו. שאלותיי : האם זה נובע מהכאב הקל שחשתי בכל המגע המיני? אולי אנחנו לא מכירים מספיק ? האם יתכן שיש לי בעיה פיזיולוגית ?
יתכן ובגלל הפחד מהכאב לא היה לך סיכוך טבעי, שמופרש בנרתיק בדרך כלל בתגובה לערור מיני. הייתי ממליץ בכמה הפעמים הבאות להשתמש בג'ל על בסיס מים, כו KY-GEL הנמכר בסופרפארם במדפים על יד הקונדומים, עד שתרגישי בנוח עם המגע המיני. יש להניח שאחרי כמה פעמים הטבע יעשה את שלו. בהנאה
הרבה אנשים חושבים שהכאב הוא חד פעמי... כלומר כואב רק בפעם הראשונה, אולם, יתכן והכאב עלול להתמשך עוד מספר פעמים, כאשר בכל פעם הכאב יהיה קטן יותר, עד שהנרתיק יתרחב קצת ולא תרגישי כאב.... בקשר לזה שאת לא אוהבת אותו, את צריכה לשאול את עצמך, אם נוח לך איתו, חשוב לציין שככל שאת מרגישה יותר בנוח עם הבן זוג שלך , ככה יכאב לך פחות: יהיה פחות לחץ, ואולי הוא גם יענג אותך יותר....