שאלה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר יש לי בעיה, אני בן 19, בריא ככל הידוע לי התחלתי לקיים יחסי מין לפני כשנתיים ובהתחלה הכל היה בסדר עד שהתחלתי לחשוב מה יהיה עם לא יעמוד לי? מאז באמת בגלל הפחד התחילו לי בעיות בזיקפה כגון זיקפה חלשה או בכלל לא. חשוב לציין שלא תמיד זה קורה ובחלק מהמקרים הזיקפה מלאה. האם זו בעיה פסיכולוגית ומה ביכולתי לעשות ? בתודה מראש משה.
אתה מתאר נבואה שמגשימה את עצמה, הפחד והחשש שלא יעמוד לך התפתחו לחרדה הקיימת גם בתת מודע וגרמו לחרדת ביצוע ולכך שהזקפה נופלת. כן זו בעיה פסיכולוגית, הדורשת טיפול מיני מוסמך, אם אינך יכול להשתחרר לבד ממעגל הקסמים בו אתה שרוי. על כן אני ממליץ לך לגשת למרפאה מוסמכת בהקדם ולקבל טיפול ממוקד, כאשר ההצלחה מליאה ברוב המקרים. קישור לרשימת מרפאות לטיפול מיני מוסמכות ובמסגרת ציבורית (כך השמחירים ממש סבירים). אל תהסס, ואני אומר לך זאת מניסיון . ובהצלחה מכל הלב! http://www.itam.org.il/main/public_clinic.htm
היי אידי קודם כל תודה על התשובה. רציתי לשאול אם אולי תוכל להסביר לי למה עם בחורה מסוימת לאו דווקא חברה קבועה (אבל הבחורה קבועה ויחידה) אין לי את הבעיות הללו????? בתודה משה