חוסר תשוקה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 25 ויש לי חבר קצת יותר משנה. בתקופה האחרונה החלו ריבים לא מעטים על חוסר שביעות רצון שלי כלפיו, על האדישות שלו כלפי הזוגיות למרות שהוא מרגיש שהוא לחוץ ומפחד לאבד אותי אבל לא עושה כלום כגון מעט דברים רומנטיים ואני מדגישה אפילו לא מעט גם באירועים מיוחדים כגון ימי הולדת, סיום לימודים ועוד. הוא ילד טוב, "טוב ירושלים" לא כריזמתי אני יודעת שהוא מאוד אוהב אבל אני מרגישה שחסר לי החיזור שאף פעם לא היה ובעתיד בטוח לא יהיה. כל זה למעשה מוריד לי את החשק המיני וזה גם גורם לריחוק. דברנו עשרות פעמים והוא אמר שהוא רוצה להשתנות ויום אחרי זה הוא עושה מהשו קטן ושוב הכל נעלם. אני מרגיה שאני צריכה ליזום הכל לעשות הכל. מה עלי לעשות, אני אוהבת אותו אבל באמת מרגישה שזו יותר אהבה כמו לילד מאשר לגבר/בן זוג? היתה לו בעבר מערכת יחסים של שנתיים הוא אמר שהוא לא עשה חצי ממה שהוא עושה כאן. הוא בן 25 ויש לציין שהוא מאוד מושפע מהמשפחה וזה גם מדאיג אותי
הי טל, אם חברך כל כך אוהב ובכל זאת לא מחזר כמו שהיית רוצה - אולי הוא לא יודע איך ?! מנסיוני הטחת ביקורת ודרישות לא יועילו ועלולות להזיק ולפגוע עוד יותר ביכולתו להביע את אהבתו. עצתי לכם לפנות לייעוץ פסיכוסקסואלי זוגי שבזמן קצר עשוי לשפר מאד את יחסיכם בזוגיות. בהצלחה !