מה זה לעשות עיניים?
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לא פעם אני שומעת תעשי עיניים לבחור או: הוא עושה לך עיניים, האם ללטוש עיניים במישיהוא זמן ממושך זה לעשות עיניים? באם זה כך, הרבה בחורים לוטשים בי עיניים, אך לא יוצא מזה כלום. אשמח, אם מישהי או מישהו יכתוב לי אחת ולתמיד פרוש המושג? תעשי או עושה לך עיניים. מהפרגית הצעירה.
"לעשות עיניים" זו אחת הדרכים לאמר: מצאת חן בעיניי, הכוונה היא או קריצה או הרמת גבות או כל מבט של חיבה שאת מעבירה למישהו או להיפך, זה בדרך כלל מלווה בחיוך...( : מהתרנגולת הבוגרת
וכשבחור פוגש אותי ברחוב תוך כדי הליכה, מניף יד לשלום מביט בי ואומר "היי" מלווה בחיוך - זה גם באותו עיקרון כמו "לעשות עיניים" יעני רוצה לומר שמצאתי חן בעיניו?