שילוב תרופות
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לד"ר בירן שלום! אני שנתיים לאחר צינטור לוקח קרטיה ולאחרונה דרלין 5 מל ( חצי כדור של 10) לחץ הדם בסדר 120/80 האם ניתן לקחת ויאגרה ללא חשש עם התרופות הקבועות? יש אישור ללקיחת ויאגרה לפני שהתחלתי לקחת דרלין. קראתי שיש בעיה עם חוסמי( אולי הביטוי אינו נכון) אלפא ודרלין כמדומני הוא בטא בתודה
לקריאה נוספת והעמקה
אינני רופא וממלא איני מוסמך לענות על שאלתך. מה שברצוני לייעץ לך, כאדם בוגר אל רעהו, שבירור תרופתי ובעיקר בנושאים קרדיולוגיים, עושים עם הקרדיולוג המטפל ולא באינטרנט. תשמור על עצמך !