אי הצלחה בקיום יחסי מין לאחר הלידה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ילדתי לפני שלוש וחצי חודשים ואני ובעלי עדיין לא קיימנו יחסי מין. כל פעם שאנחנו מנסים זה נורא כואב לי ולא מצליחים בחדירה בכלל. הלידה הייתה קשה מאוד ועשו לי תפרים רבים. גם לפני הלידה היה לי כואב ביחסי מין והשתמשנו בחומר סיכה , דבר שהוריד כמעט את הכאב. מה יכולה להיות הסיבה? מה אפשר לעשות בנידון? תודה רבה.
בהנחה שקרעי הלידה החלימו כבר, יתכן שהטראומה והכאבים שהיו גורמים לך לכיווץ לא רצוני של הנרתיק: נסו לבדוק זאת בהחדרת אצבע ואם יש כאבים - מוטב שתלמדי, בהנחיית סקסולוג/ית, להרפות את שריר רצפת האגן. בינתיים רצוי שתתעלסו בכל הדרכים שאינן מחייבות חדירה. בהצלחה!