בעיה קשה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום .. ערב טוב . אני קיימתי יחסי מין עם החברה שלי לפני ככמה חודשים . ( סקס ראשון שלי ושלה. ) מאז בואו נקרא לזה טראומה : גמרתיי ישר כאשר הכנסתי את איבר המין שלי לתוך שלה . זאת אומרת לא עבר 10 שניות וגמרתי ישר . לא התייחסתי לזה ואמרתי לעצמי ננסה שוב והגמירה הייתה יותר ארוכה לקראת הדקה וחצי שתיים ... עכשיו השאלה + בעיה שלי היא כזאת : אני ממש מפחד לגשת לבחורה כולשהי שוב ולשכב איתה שלא יקרה לי הפשלה הזאתי שוב ושוב כל קיום יחסי מין עם מישהי אחרת , אני מפחד לפשל שוב . היו לי אינספור פעמים לקיים יחסי מין שוב אבל פחדתי מהגמירה שלי .. כמה זמן זה יהיה , אם שוב זה יהיה כמה שניות או דקה וחצי ... זה בסדר , נורמלי מה שקרה לי עם החברה לפני כמה חודשים ? שוב אני מזכיר - זה היה סקס ראשון ! אני מפחד לעשות זאת שוב למרות שיש לי הזדמניות ואני רוצה כ''כ ! לא הזכרתי ... בן 18
אתה בצעדיך הראשונים ביחסי מין + אתה חרמן (וטוב שכך) = אתה גומר מהר: סיכוי סביר שעם המשך ההתנסויות שלך תלמד לשלוט בעיתוי השפיכה. התנאי לזה - שתמשיך לנסות ולא תסתגר בבהלה. בהצלחה!