שאלה לגבי חדירה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רוב הבחורות לא גומרות מיחדירה. האם בחדירה ללא חיכוך בנקודת ה g וללא חיכוך בדגדגן יש גירוי עיצבי כלשהו שמגביר תחושה וגירוי מיני שגורם להנאה כלשהי?
הנרתיק מעוצבב לכל אורכו, עם ריכוז עצבי בשליש הראשון שלו. אם תסביר מה מציק לך בנדון - אנסה לענות לך בהתאם. שבת שלום!
בחדירה לא תמיד יש חיכוך בנקודת הגי ולא תמיד בדגדגן במצב כזה האם אישה נהינית ויכולה ליגמור?
עם בשליש הראשון של הנרתיק יש קצות עצבים אישה בעיקרון נהינית מהחדירה כשיש חיכוך באיזור זה נכון?גם עם היא לא גומרת מחדירה הבנתי נכון?לצורך הענין העם כול אישה תוכל ליגמור מחדירה כשיש חיכוך ממושך ככול הצורך בשליש הראשון של הנרתיק?