מה הבעיה שלי?
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 25 ובן זוגי בן 35. אנחנו יוצאים כבר חודשיים ובתחילת דרכנו הסקס היה ממש טוב אבל מזה שבועיים בן זוגי לא מצליח להתקרב אליי ברמה שאין לו משיכה כלל-לטענתו אין לנו כימיה מינית וכאשר הוא בתוכי הוא לצליח להגיע לסיפוק לכן הפסיק לנסות. לפי כמה ימים מצאלי אצלו כורי ויאגרה. 1. האם הבעיה היא באמת אצלי? 2. האם הכדורים נועדו כדי להגביר את ההנאה המינית שלו או שיש לו בעיות? האם ניתן לבדוק זאת?
לקריאה נוספת והעמקה
תרופות כגון ויאגרה מקלות על הזיקפה ולא "מגבירות את ההנאה". נסי לברר את המצב בשיחה גלויה ונעימה עם בן זוגך ובמידת הצורך תפנו לייעוץ סקסולוגי. בהצלחה!