חוסר חשק
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בשנתיים האחרונות אין לי כל חשק לקיים יחסי מין עם אישתי כשאני מנסה במקרים רבים אין לי זקפה. החלטתי שאין טעם להרוס את הנישואין, אז בכל זאת אני רוצה לקיים איתה יחסים פעמיים בחודש, מה הכי טוב להשתמש ,,ויאגרה או הזרקה ישירה לפין?
לקריאה נוספת והעמקה
אתה צריך לברר באבחון סקסולוגי את הסיבה לקשיי הזיקפה שלך: אם הסיבה היא גופנית ומצבך הרפואי מאפשר זאת - תוכל להסתייע באחת התרופות כגון ויאגרה. הזרקה לפין עושים רק כשאין ברירה. אם הסיבה היא נפשית - עליך להתייעץ עם סקסולוג כמוני איך לשפר את מצבך. בהצלחה!