שאלה בנוגע לסטייה מינית ושינויה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום כבר בערך שנתיים שלוש יש לי סטייה להשפלות (bdsm אפשר לאמר) וזה עוד התחיל בסטייה קטנה לכפות רגליים של נשים. בתור אחד שבהתחלה עוד היתגרה מיחסי מין רגילים ופתאום השינוי הזה גורם לי להרגיש רע ואף להתבייש בעצמי. אז אני שואל האם יש דרך שלא כלולה בטיפול או גם אם כן,להימנע ממנו? לחזור להיתגרות מיחסי מין רגילים? כי אני מרגיש שאני םחות נשמך למין וזה מתחיל לגדול ולגדול. תודה מראש
טבעה של סטייה מינית הוא לדרוש עוד ועוד כדי להשיג את הגירוי: וזו גם סכנתה! לכן כדאי שתתייעץ בהקדם עם פסיכוסקסולוג הבקיא בפאראפיליות (סטיות מיניות) ותלמד בהנחייתו לתעל את חיי המין שלך לאפיקים קבילים. בהצלחה!
טיפול כזה חייב ליהות תלוי בפסיכולוגים למינהם? האם אני יוכל לעשות משהו או שתגיד לי משהו שאולי יעזור? בבקשה כי אני קטין (עוד מעט בן 17) ואני לא בטוח שאני יוכל ללכת לסקסולוג לבד,בדיסקרטיות. תודה