אי משיכה מחד וקיום יחסים תקינים מאידך
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני רווק בן 40 יוצא מספר חודשים עם בחורה בת 35 רווקה גם. היא מאוד מעוניינת בקשר ומאד נמשכת אלי. אני לא כל כך נמשך אליה, כלומר אין לי תשוקה לחבק אותה לנשק אותה ואפילו לשכב איתה. אבל בסופו של יום מקיימים יחסים ואין לי בעיית תפקוד. אני מנסה בכל כוחי לשמור על הקשר כי היא פרטנר מושלם לחיים, בהרבה מאד מובנים. האם זו בעיה אקוטית שכדאי לגדוע את הקשר עכשיו או לא להתייאש ואולי זה ישתנה?
יתכן שהלבטים בקשר למשיכה המינית הם שמביאים אותך רווק לגיל 40: אם תבחר לצאת מהקשר - לעולם לא תדע אם טעית. מאידך, אם תמשיך את הקשר - וגם תשקיע בו רגשית - יתכן שתתפתח אהבת חייך. אם הלבטים האלה מפריעים לך להשקיע בו רגשית - מוטב שתתייעץ עם פסיכוסקסולוג כמוני. בהצלחה!