גבר לא נימול
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני יוצאת עם מישהו לא נימול ולאחרונה התחלתי לקחת גלולות אז הסרנו את הקונדום. הוא התלונן על כך שיש לו רגישות יתר בכיפה כיוון שרוב הזמן היא "מכוסה" וכשהיא מתגלה זה כואב.. אפילו אם סתם נוגעים זה כואב לו, לכן אנחנו לא יכולים לשכב בלי קונדום כי העור נמתח והכיפה מתגלה. רציתי לדעת האם זה נורמלי שתהיה רגישות עד כדי כאב בכיפה לגברים לא נימולים או שזאת בעיה שדורשת טיפול. תודה.
אולי הסיבה היא שאינו מעוניין להדביק אותך במחלות?
אנחנו ביחד שנתיים וחצי, בני 17, שנינו היינו בתולים. אני גם יודעת שלעשות ביד הוא לא עושה עם הפשלת העורלה כי זה מציק לו. אתה לא מודע לתופעה כזאת?