יחסי מין
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני ובת זוגתי בשלוש השנין האחרונות נישאים בעוד שלושה חודשים, אנו לא מרבים לקיים יחסי מין(אחת לשבועיים שלושה) ועושה הרושם שלא לה זה מפריע ולא לי... מה שכן מפריע לי זה המחשבה שמשהו לא תקין, אני קורא על זוגות שמקיימים יחסי מין פעמיים שלוש בשבוע..זה רחוק מהמצב שלנו... שאלתי היא האם ייתכן שזוג מסתפק ביחסי מין מועטים וזה לא מעיד על בעיה בקשר? או שמא בהכרח קיום מועט של יחסי מין מצביע על איזו שהיא בעיה?
ביחסי מין יש משמעות רק לאיכות היחסים! באשר לשכיחות - יש רק משמעות להתאמה בין צרכי ורצונות בני הזוג: כתבת שתדירות היחסים ביניכם מתאימה לשניכם וזה נפלא. בהצלחה!