שיחת יחסי מין האמנם?
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב: באושר גדול שמעתי היום מבתי בת ה-12 על שהיא קיבלה מחזור בפעם הראשונה. כבר תקופה אני מתלבטת אם הגיע הזמן לשוחח איתה על יחסי מין והאחריות הכרוכה בזה. כמובן שהיא עדיין ילדה ולא עולה על דעתה לעסוק בתחום הזה אך עם קבלת הוסת אני תוהה אם עלי ליזום שיחה בנושא. אנחנו מדברות על התפתחות מינית ועל יחסי מין בהתאם לשאלותיה אבל עף פעם לא דיברנו על איך ומתי ומה ההשלכות... אודה להכוון בנושא. מיכל
כדאי שתנצלי את ההזדמנות כדי לספר לה על יחסי מין ועל חשיבות האהבה בהם. הדרכה מפורטת יותר תוכלי למצוא בפורומים העוסקים בחינוך מיני ובאינטרנט. בהצלחה!
תודה. זה בדיוק מה שהיה. לא הייתי צריכה להעלות את הנושא כי הילדה כבר הייתה מוכנה עם שלל שאלות בנושא הזה בדיוק.