שאלה בנוגע לגלולה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני מתחילה בפעם הראשונה לקחת גלולות בשם הרמונט, אמרו לי שלפעמים המחזור יכול להתעקב כאשר לוקחים את הגלולות ושזה טבעי שזה קורה כי הגוף צריך להתרגל, השאלה שלי היא האם זה באמת נכון? אם אני מקיימת יחסי מין ללא קונדום בזמן לקיחת הגלולות והמזור יתעקב לי, האם זה בסדר?
בחודש הראשון שבו לוקחים את הגלולות, לפי מה שאמרה לי הגיניקולוגית, צריך להשתמש עדיין בקונדום, כי הגוף צריך להתרגל לגלולות. לאחר שנגמרת החפיסה הראשונה, את מחכה 8 ימים שבאחד מהם יגיע המחזור שלך וכעבור 8 הימים, את לוקחת חפיסה חדשה ואז כל עוד את לא שוכחת אף גלולה, את מוגנת כל הזמן מהריון.