ירידה בחשק
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר אני בת 47, מקבלת מחזור סדיר. לאחרונה חשה ירידה בחשק המיני. אציין כי יחסי עם בעלי טובים. אני חשה כי הבעיה אינה נפשית. שאלתי: האם קיימת תרופה/ טיפול כלשהו שיכול לעזור? אשמח לתשובה, תודה.
כדאי שתבדקי, באמצעות רופא המשפחה שלך, את מצב ההורמונים בדמך ובעיקר הטסטוסטרון. אם החשק לא יתאושש - מוטב שתלמדי בהנחיית סקסולוג כמוני לשפר את ההנאה והסיפוק בחיי המין כי עם השיפור תתאושש גם התשוקה. בהצלחה!
אם רמת ההורמונים נמוכה האם ניתן ומומלץ לטפל ע"י תוספת הורמונים?