שאלה לגבי אורגזמה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בת 20 ואני מגיעה לאורגזמה רק על ידי גירוי הדגדגן, במהלך האורגזמה יש לי את ההתכווצויות שמורגשות לעיתים קרובות גם בבטן לא יוצא לי נוזל אבל אני כן חווה אורגזמה זה נורמלי? ובנוסף, יש פעמים שבהן כואבת לי הבטן כמה שעות לאחר האורגזמה, זה תקין?
את חווה אורגזמה דגדגנית ותבורכי על כך! 'שפיכה נשית' יש רק ל 5% מהנשים יחד עם אורגזמה נרתיקית. תתכן תחושת מועקה / כאב קל בבטן התחתונה לאחר האורגזמה: אם הכאב הוא רציני ומתגבר - מוטב שתפני לרופא/ת הנשים שלך.