מתח ועצבים בזוגיות
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני וחברה שלי יוצאים כבר עשרה וחצי חודשים וכמובן שכמו כל התחלה של קשר הכל היה יפה, פורח וקרוב. הייתה לנו לא מזמן תקופה של הרבה ריבים ופיצוצים וכסאח. אפשר לומר שזה מאחורינו והתגברנו על התקופה המעיקה הזו, אך בזמן האחרון אני מרגיש שאין לי כח אליה, שהיא חופרת אפילו, שאני מתעצבן עליה על כל דבר גם אם היא לא עשתה כלום. שפשוט אין לי סבלנות אליה. אפילו סגנוןהדיבור שלה התחיל להיות משהו שגורם לי להתעצבן. אני פשוט משתגע מזה כבר. למה זה קורה? אני לרוב מתעצבן עליה בלי שתיהיה יבה מיוחדת. מה אנחנו או אני יכולים לעשותכדי לפתור את זה? מה הפתרונות האפשריים ?
אנא פנה לפורום יחסים וזוגיות.