מה הצעד בהא?
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני נשואה ויש לי קושי בקיום יחסי מין, יש לי פחד מהכאב, לכן שבהתחלת הקשר בן זוגי החדיר לי את האיבר באופן פתאומי וזה כאב לי, הוא רצה להראות לי שאין משהו מפחיד ואם יש כאב זה רק לשניה וממש לא משמעותי, עכשיו אני מבינה את זה התחלתי להיות הפסיכולוגית של עצמי, אף אחד לא ירגיש את מה שאני מרגישה כמוני!! בן זןגי מעודד אותי ומבין אותי ותומך בי על מנת לשפר את חיינו ומצבנו, בתקופה האחרונה הצלחתי להחדיר לעצמי קצת יותר מהקצה של האיבר וזה בעצמו השג גדול בשבלי, אני מכניסה קצת ולוחצת על השריר, מכניסה ולוחצת.. עד שמגיעה לנקודה לא ממש כואבת אלא שורף, האם להמשיך להתקדם לאט לאט או אני צריכה לנשות עוד משהו? מה מציע לי לעשות? מה ההליך הבא? אני נורא רוצה שזה יעבור ולהתחיל לחשוב על ילדים.. תודה מראש וסליחה לאורך המכתב
עליך לברר בבדיקה גניקולוגית שאינך סובלת מבעייה גופנית הגורמת לכאבים בחדירה. אם אין בעייה גופנית - עליך לברר באבחון סקסולוגי האם את סובלת מהפרעת כאב מיני שסיבתה פסיכוסקסואלית, כגון 'וגיניזמוס'. קבלי שם טיפול בהתאם לממצאי האבחון. בהצלחה!