ky
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר, שלום. אני ובן הזוג שלי החלטנו בעצת רופא לחזור ולהשתמש בנוזל KY בעת קיום יחסים לאחר שכבר יותר משנה לא השתמשנו בו ( ניסינו ג'ל אחר) ולאחר שקנינו חדש התחלתי להרגיש בערה (לא צריבה) בכל פעם שהשתמשנו בו, תחילה חשבתי שמדובר בגירוי שלא היה קשור לג'ל אך זה חזר גם לאחר שהמתנו כשבוע שהגירוי יעבור. האם יכול להיות שישנו איזשהו מרכיב שפתאום גורם לתגובה אלרגית, לאחר ששנה לא השתמשתי בו, למרות שלא היו כל בעיות בעבר? או שאולי יכול להיות שמדובר בפגם בייצור?
המלצתי דווקא לג'ל סיכוך בשם LOVE (נמצא על המדף ליד KY)
יתכן שפיתחת רגישות (אלרגיה) ל KY ויתכן גם שרכשת ג'ל מקולקל. בעקרון כל הג'לים הנרתיקיים הנמכרים בבית מרקחת הם טובים. אם הבעייה נמשכת מוטב שתתייעצו שוב עם הרופא שהזכרת.