בן 20 עוד חודש ו....
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ואני חושב שהתחילה אצלי בעיה...אני לא בטוח אם זה בגלל שאני עצבני כל הזמן או שזה בגלל הבעיה אני עצבני כל הזמן... עד לפני כחצי שנה היו לי חיי לילה מאוד פרועים ומגוונים...ולפני כחצי שנה התחלתי להרגיש שפתאום לא בא לי לכלום. אין לי חשק....לא רוצה... וזה גם טיפה מדאיג אותי... דחפתי כבר הרבה אנשים מעצמי בגל זה...ואני לא יודע למה בגיל כ"כ צעיר...פתאום לא בא לי!....
האם פיתחת אפקט דכאוני? אם שוב אינך נמשך למין ואתה עצוב ומסתגר - מוטב שתתייעץ עם פסיכיאטר או עם פסיכוסקסולוג. בהצלחה!
זה נורמלי לדעתי. אולי אתה צריך לחפש קשרים עם יותר משמעות. אם אתה מתכוון שאתה בדיכאון בכלליות אז כדאי שתפנה לעזרה מקצועית