שכחתי גלולה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, שכחתי לקחת גלולה אחת, לקחתי אותה 14 שעות אחרי הזמן האמור. אני בשבוע הראשון לחפיסה, שאני לוקחת ברציפות אחרי החפיסה הקודמת (בלי הפסקה מפני שגם בחפיסה הקודמת, בשבוע האחרון שלה שכחתי גלולה אחת). קיימתי יחסי מין בשבוע האחרון. האם יש סיכוי שאני אכנס להריון? ומה הכי טוב לעשות עכשיו? לעשות הפסקה או להמשיך לקחת כרגיל? והאם יש צורך להשתמש גם בקונדום בשבוע הקרוב? תודה
מתאים לפורום רפואת נשיש עלייך להוסיף אמצעי הגנה נוסף כגון קונדום