מתסכל
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לקחתי גלולה לפני שבועיים כאשר קיבלתי את הדימום הראשון..הבעיה היא שבקושי היה לי דימום ואחרי שלקחתי את הגלולה יום למחרת כבר לא היה לי מחזור/דימום(זה התאריך שבדר"כ אני מקבלת).השבוע אני מסיימת את החפיסה ועדיין לא קיבלתי.שאלתי היא מתי אני בדיוק יקבל?והאם זה דבר טבעי שזה ככה הפסיק לי המחזור? חשוב לי לציין גם שאני וחבר שלי לא קיימנו יחסים(עשינו רק אוראלי)ככה שאין מצב להיריון או משהו. אשמח אם אקבל לתשובה.
אנא פני לפורום רפואת נשים או מניעת הריון.