שאלה לגביי טיפול מיני בשילוב סרוגייט
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
התחלתי ממש לאחרונה טיפול מיני בשילוב סרוגייט במרפאה המתחרה למרפאה שלך. ברצוני לשאול את דעתך לגביי כמה נושאים באופן עקרוני. המטםלת אמרה לי שייתכן שגם בסופו של הטיפול אני לא אגיע לקיום יחסי מין מלאים עם הסרוגייט (כי לא תמיד זה נחוץ), האם הדבר נכון ? דבר נוסף - הפגישה הראשונה התקיימה בבית קפה, והמטפלת אמרה לי שנהוג לעשות כמה וכמה פגישות (יותר מ 2-3) בבית קפה עם הסרוגייט לפני שעוברים למרפאה, הדבר הדבר נהוג?
לצערי לא אוכל לענות לשאלותיך - המאד מוצדקות! - משום שביני לבין "המרפאה המתחרה" אליה נקלעת שוררים מתחים אישיים ומקצועיים קשים ביותר ומתנהלת גם תביעה משפטית שלנו נגדם. על רקע זה תבין שאני מנוע מלהתייחס אליהם ולקשייך שם. אוכל רק לייעץ לך שכמו במצבים אחרים בחיים תפעיל גם כאן את ההגיון והביקורתיות הטובים שלך ותתנהל בהתאם. בהצלחה!