בעייה בתפקוד
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, אנחנו זוג בני 30+,, ביחד שנה. כבר מהתחלת הקשר לחבר שלי היתה בעיה בתפקוד. קשה לו להגיע לזקפה וגם אם מגיע- היא צונחת תוך זמן קצר. הבעיה שלו היא בראש (לא פיזיולוגית)- היה בעבר לא בקשרים רציניים, אני החברה הרצינית הראשונה שלו, והוא חוב ש"אסור" לשכב עם חברה שלו (אלא רק עם סטוצים) ולכן יש לו בעייה בתפקוד. הוא כבר הלך לפסיכולוגית שניסתה לעזור אבל ללא הצלחה. שקלנו לפנות לסקסולוג אבל אין לנו כ"כ כסף לזה עכשיו. יש פתרון אחר? עצה? איך מעלימים את המחשבות האלה מהראש לוש? הן תוקפות אותו כשאנחנו במיטה ואז הכל צונח... הוא מנסה להיג דלעצמו שזה בסדר לשכב איתי או להיפך- לחשוב עלי כעל סטוץ אבל שום דבר לא עוזר. תודה, המצב הזה די מייאש ונמשך הרבה זמן. אני אגיד לכם גם שחוץ מזה היחסים שלנו ממש טובים, הקשר טוב, האהבה חזקה אבל זה די מפריע.
הבעייה שתארת מכונה "תסביך הקדשה (זונה) והקדושה: גברים אלה עושים הפרדה חדה בין נשים "זולות' שנועדו ליחסי מין לבין נשים "קדושות" - נעלות וזכות שאיתן ראוי לבנות משפחה ולהוליד ילדים. תסביך זה דווקא מקשה על בניית זוגיות טובה ומוטב לרפא טותו בטיפול סקסולוגי התנהגותי. בהצלחה!