שאלה דחופה מאוד
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אם אני וחבר שלי עשינו "יחסי מין" ,ששנינו עם תחתונים והייתה חדירה דרך התחתון ואחרי כמה שעות היו לי הפרשות ללא דם ,מה זה אומר? אפשר להכנס להריון מזה?
אם הכוונה לחדירה של האיבר לנרתיק הרי מדובר ביחסים מלאים וההפרשות הינם של שאריות זרע ונוזלי גוף אם נמצאת בימי הביוץ יש סיכוי להכנס להריון מוטב שלהבא תהיו מצויידים באמצעי מניעה
שכחתי להוסיף גם שאני בתולה ,והחדירה לא הייתה ממש לעומק ולא חדירה רגילה. (כמובן שעשינו עם תחתון שנינו). כעת אני במחזור,אבל יש לי קצת בעיות..יוצאות רק הפרשות ללא דם ..האם יש סיכוי להריון ? ואגב , חבר שלי לא גמר עליי בזמן שהאיבר שלו כן נכנס.