מה עושים?
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שואים כבר 6 שנים, וב-3/4 שנה האחרונה לא היו בינינו יחסי אישות בכלל. בתחילה, היה בגלל משבר תעסוקתי שלו, ואכן פוטר בפברואר, ולא עובד ממאי, אבל עכשיו זה כבר ממשיך כך, עד שגם המגע שלו נהיה לי זר. גם לתת לו יד או חיבוק - קורה ימים שלמים שזה לא מתרחש. עם זאת, המשבר התעסוקתי שלו דווקא קירב אותנו ברמה הרגשית ובתמיכה הרבה יותר ממה שהיינו מזה תקופה ארוכה. אבל מרגישה מרוחקת ממנו פיזית מאוד. המגע שלו זר לי. גם מרשה לעצמי לא לטפח את עצמי יותר מדי בקרבתו, כי זה לא משפיע. וגם לפני כן, כשעוד עשינו סקס, המצב לא היה משהו ואני הפחתתי את המינון כי זה היה סקס משעמם עם 2 פוזיציות שחזרו על עצמן, וברובו הוא שכב על הגב ולא עשה הרבה. אבל עכשיו אין בכלל כלום כבר מספטמבר. ואני משתגעת. מרגישה לא מושכת, לא רצויה ולא אהובה. רק מלאה בכעסים שלו עלי ושלי עליו. גרה עם מי שיכול היה להיות באותה מידה שותף לדירה ולגידול הילדה. ומרגישה שכשנרצה לעשות עוד ילד, בחודשים הקרובים מאוד, אעשה את זה בעיקר באופן מלאכותי ולא בגלל הקרבה שלנו. מה עושים. איך מחזירים את האינטימיות לזוגיות?
עליכם לפנות - ובהקדם! - לייעוץ סקסולוגי בו אנחנו מתמחים: במצבי לחץ ודכאון נפגעים כמעט תמיד התשוקה והתפקוד המיני וכמו אצלכם זה מוביל גם לשבר בזוגיות. כדי להתעשת חשוב מאד שתתייעצו עם סקסולוג התנהגותי ותלמדו לשקם ואפילו לשפר את חיי המין שלכם. אם בעלך יענה בפירוט על שאלון 'מיניות' http://www.sexuality.co.il/test.php אחזור אליו עם המלצותי. בהצלחה! בהצלחה!