האם זו בעיה?
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני יוצאת עם מישהו כבר חודשיים בערך ונראה לי שיש לו בעיה באיבר מינו.. פעם ראשונה שניסינו לשכב הוא לא הצליח להעמיד, אולי כי נלחץ או אולי כי באותו יום הוא שתה המון אלכוהול.. למרות שדי ירדה לו הסטלה. פעם שניה שניסינו לשכב, כן עמד לו אבל הוא לא הצליח לגמור.. אולי שעה שהוא ניסה לגמור (התנוחה הרגילה.. הוא מעלי) ולא הצליח.. האם יש לו בעיה או שהוא לא נמשך אלי מספיק? טנקיו:))
מפעמיים ראשונות אי אפשר להסיק דבר! סביר שהבעייה אינה בך כי הרי הוא אתך! קחו את הזמן להתעלסויות בנחת וגדול הסיכוי שהכל יסתדר לכם. אם יתגלו קשיים מיניים ממוקדים אצלו או אצלך - כדאי שתתייעצו עם סקסולוג כמוני. במקרה כזה הציעי לבן זוגך לענות בפירוט על שאלון 'מיניות' http://www.sexuality.co.il/test.php ואחזור אליכם עם המלצותי. בהצלחה!