תרופות נוגדות דכאון ומיניות
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחרונה התחלתי להשתמש בתרופה נוגדת דיכאון ושמתי לב שמחרמנות יתר ירד לי החשק המיני פלאים,מלאונן 3-4 פעמים ביום התחלתי לעבור לפעם ביום בלחץ,הזקפה גם לא כמו שהיתה לפני.. האם התרופה פשוט מאזנת אותי ואני הופך להיות בעל יצר מיני נורמלי או שזה לא תקין שירד לי החשק? האם ייתכן שהתרופה פוגעת במנגנון ייצור ההורמון טטוסטרון ותגרום לנזק בלתי הפיך למיניות?
אכן תרופות נוגדות דכאון יכולת לגרום לחשק מיני ירוד התהליך הפיך עם ירידה במינון החשק עולה
מינית, בעיקר בהשפעת הסרוטינין ולאו דווקא הטסטוסטרון. אם השפעה זו מרגישה לך "כמאזנת" - לבריאות! אם אינך מרוצה מכך או שנפגעים הזוגיות ויחסי המין אצלך - מוטב שתתייעץ עם הפסיכיאטר המטפל בך. בהצלחה!