שאלה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, האם זה לגיטימי שבבדיקה גניקולוגית הרופא מבקש להחדיר לי אצבע? התלוננתי על כאבים בחדירה (לא הייתה מעולם חדירה אני בתולה), והוא הציע להסתכל, ביקשתי שיסתכל רק חיצוני כי אני לא מסוגלת להחדיר לשם כלום, והוא ביקש להכניס אצבע, אמרתי שלא, והוא קצת ניסה לשכנע ואמר שלפחות ננסה..בסוף הוא לא הכניס כי ממש לא הסכמתי. השאלה אם זה לגיטימי..לי זה הרגיש לא לגיטימי כל כך... יכול להיות שזו רק אני..
לבחורה בתולה לא מכניסים שום אמצעים לנרתיק אלא בדיקה ויזואלית בלבד אם יש לך ספק לגבי הבדיקה תוכלי לפנות לבירור בקופ"ח לגבי אותו רופא
השאלה היא אם זה בסדר שרופא מבקש להחדיר אצבע. (נאמר ולא הייתי בתולה)