חשק מיני
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מאז כ-6 שנים שעברתי כימו טרפיה וכעת אני עדיין לוקחת ארומזין שפוגע באסטרוגן ,יש לי יובש בנרתיק וחשק המיני שלי לא כמו קודם, האם יש פתרון ?האם המצב יחזור לקדמותו ברגע שאסיים עם הארומזין? תודה
אינני רופא ולכן אוכל לומר לך בקשר לתרופות שהן ככל הנראה משפיעות על החשק המיני שלך: כדאי שתתייעצי עם הרופא האונקולוג אם וכיצד ניתן לשנות את הטיפול התרופתי. כדאי גם שתסתייעי בג'ל וגינלי כדי לסוך את הנרתיק במשגל. מצד המומחיות שלי - פסיכוסקסולוגיה - אוכל לומר לך שמצבי הלחץ ותכופות גם הדכאון המלווים מחלה ממארת פוגעים מאד בחשק המיני: הדרך להתמודד עם פגיעה זו היא דווקא להתאמץ ולהרבות בפעילות מינית לסוגיה, גם אם לא ממש מתחשק. המטרה היא להנות ולהגביר את הסיפוק המיני ואלה בתורם יעוררו את התשוקה המינית. למותר לציין שכך גם תיתרם הזוגיות. בהצלחה!