ממש חשוב!!

דיון מתוך פורום  סקסולוגיה

08/03/2010 | 13:07 | מאת: דנה

אני בת 17 ויש לי חבר בן 19... החלטנו לשכב וזאת תהיה הפעם הראשונה של שנינו... בגלל שאני בת ואני פרנואידית לא קטנה אני קצת מפחדה...ככה שיש לי כמה שאלות חשובות שאולי ירגיעו אותי: 1.אני יודעת שעל הפעם הראשונה זה כואב והכל...אבל כמה זמן הכאב יכול להיות? 2.האם יש שינויים בחיצוניות,כי שמעתי שקיימים שינויים משמעותיים מאוד?! 3.איך לעשות את זה שזה יהיה פחות כואב? תודה מראש=]

08/03/2010 | 13:44 | מאת: מישהי

גם אני כמוך פחדתי מהכאב וכל זה. בסוף לא כאב לי ולא ירד דם. לחלק מהבנות כואב ולחלק יורד דם ולחלק לא. לחלק אפילו כואב כמה ימים ולחלק לא כואב בכלל או שכואב יום. אני והחבר שלי עשינו הכל כדי שלא יכאב לי: אירגנו אווירה רומנטית, היינו לבד בבית, הוא היה קשוב וסבלני והצלחנו להיות רגועים. אפשר להדליק נרות ריחניים לאווירה רומנטית, אפשר לעשות מסאז', העיקר להירגע ולא לחשוש שיכאב, צריכה להיות מוכנות נפשית לסקס ורצוי גם אהבה בין בני הזוג. את צריכה להיות רטובה ומגורה, רצוי שתחדירו קודם אצבע, כדי להרגיל את הנרתיק לחדירה כלשהי ושיהיה בהצלחה.

08/03/2010 | 13:52 | מאת: דנה

אבל אני עדיין פוחדת מה"מיתוס" הזה שקראתי שיש שינוי בחיצוניות,זה נכון?

13/03/2010 | 17:29 | מאת: קציעה אלדר

מדברים שעולים מתוך הפורום הזה...הייתי רוצה להציג את עצמי שמי קציעה אלדר אני אחות במיון נשים ומנחה למיניות בריאה , אשמח להעביר לכן ערב מהנה עם המון אינפורמציה רלוונטית ומקצועית , מטובל בהומור...יש חשיבות לידע בסיסי לפני שמתחילים את כל ענייני הסקס מוזמנות להכנס : www.ktziah.co.il facebook : ktziah eldar http://www.facebook.com/group.php?gid=158568058980&ref=mf קציעה אלדר

מנהל פורום סקסולוגיה