שאלה
דיון מתוך פורום סקסולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
גמרתי בתוך הקונדום עם מישהיא אבל לא היה אורגזמה כל כך שגמרתי אז החדרתי עוד איזה 2 פעמים לאחר מכן האם זה נקרע שזה שימוש יותר מדי בקונדום בסך הכל הוצאתי שהוא היה טיפה רפוי אבל לא היה קרע או משהוא בקונדום ולא החליק אלא נשאר אלי האם יש סכנה למשהוא ,לא גמרתי פעמיים כמובן בקונדום ולא השתמשתי בקונדום לאחר הגמירה לא יותר מחצי דקה והקונדום לא נפל כמובן הייתי מרגיש אם היה קרע נכון? וראיתי ולא היה
איך נוכל לדעת באינטרנט אם דלף זרע מהקונדום?!